Pages

Monday, November 28, 2016

Այսօրվա Մեխքը ......... 18+



այսօր հեգանանքս շատ է .
ու շուրթերիցս կախված տնքոցների փոխարեն ՝
մազերիդ ու գլխիդ հեքնանաք
 ու կծող խոսքեր են թափվում .
շուրթերդ դառը համն գրկում .
այսօր չես դավաճանել .
բայց դավաճանված եմ զգում .
որովհետև դու թույլ ես այսօր
տկար ու մերկ
խոցելի ու փափուկ .
գրկելու փոխարեն
այսօր ուզում եմ գրկել մարմինդ
ու մատերով հաշվել ոսկորներդ.
հետո կծկվել ուժեղ .
ջարդել քեզ .
արյունդ խմել .
լեզվով թաթախվել .ըմպել քեզ .
իբրև մի զոհ
զոհասեղանին կապել
ու տանջել քեզ ՝
ծանր համբուրներով .
նրբիկ ու լուսե մաշկդ կծոտել .
ատամներով պոկել լեզուդ .
շուրթերդ
մազերդ քաշել ու գլորել քեզ իմ մեջ
գրկել
հենվել մեջքիդ
հոտոտել գազանի նման
ու խեղդել քեզ .
խրվել քո մեջ.
մտնել մինչև խորքդ
ու հեկեկալ .
ոռնալ
ու տնքալ .
լայնանալ քո նեղվածքում .
նեղել քեզ.
բայց միայն այսօր .
իսկ վաղը
վաղը լաց լինել մանկան նման
որբի նման նստել քո մահացած մարմնի առաջ
ու ներել քեզ .
գրկել սառնամանիքդ ու շնչել քեզ .
համբուրել վիզդ .
այտերդ
աչքերդ .
ի վերջո վաղը մտածել քո մասին .
հառաչել քեզ
ու հոգով կպնել .
կպնել մատերիդ .
ականջներիդ շշնջալ
լեզվով թաթախվել մաշկիդ մեջ
երերալ ու հարբել .
բայց այսօր ոչ
այսօր ցավ կա
ցավ
ու զայրույթ
գազան կա .
անխիղճ ու ագահ .
այսօր խմել քեզ .
խմել այնքան
որ դատարկվես .
ջարդվես .
հոգիդ պոկել ու ժանգոտած ատամներով կռծել այն
այսօր ել եմ տենչում քեզ.
բայց այսօր տենչանքս այլ է .
որ քեզ չի ներում .
չի մխիթարում քեզ
այսօր ամենից շատ մեղկ ես .
մերկ .
իսկ վաղը կլինես ճրագ
կվառվես այստեղ .
կնստեմ ու քեզ կսիրեմ
աչքերով կգրկեմ
այսօրվա մեխքս
վաղը կառնեմ .
վաղը նուրբ կլինի .
անձայն ու դանդաղ .
վաղը սեր կլինի
ոչ թե կիրք .
այսօրվա չարչարանքը
վաղը չի լինի .
այսօր դու թույլ ես .
դրա համարել զայրացած եմ շատ .
այսօր տկար ես .
դրա համարել չեմ ներում քեզ .
որովհետև դու ուժեղ պտի լինեիր .
ուժեղ ու սիրուն .
դու պտի լինեիր ՝
որովհետև իմն էիր
իմ թևերի տակ
իմ երակների մեջ
իմ կիրքը կերած ու լափած
իմ խորքը հասած
գրկիս մեջ տնքած
պտի ուժեղ լինեիր
որովհետև իմն ես .
որպես հողագունդ
իմ իշխանության տակ .
այո թույլերին չեմ ներում ես .
որովհետև
տառապում եմ այն մտքից ՝
որ ուժեղներն են միայն
ու միայն
տենչում ինձ .
որ թե ուժեղներն են
միայն ու միայն
տրվում ինձ .
որ թե ուժեղներն են
միայն ու միայն
ամենից զուտ
տանում ինձ
իրենց վրա
իրենց ներսում .
մաշկի վրա
մազերի մեջ
մտքերից կախված .
այսօր չեմ ներում քեզ .
այսօր քո դատավճռը կիրքն է .
բայց վաղը կներեմ ,.
վաղը պտի գա
ու պտի գա ճրագ .
այսօրվա մեխքս
վաղը կառնեմ
քեզ շնեչլով .
ոչ թե ուտելով...
ՍԻՐԵԼԻՍ ...........


Նվիրվում է ՝ ............................

Հ.Գ  ՄԵՆՔ կիոն ենք .
մեզ կարելի անվերջ նայել ՝
պատուահններին հենված .
նստած նստարաներին .
հայելիների մեջ .
մենք ԼՈՒՐՋ կինո ենք .




No comments:

Post a Comment